Ce punem in pachetul pentru scoala

Pentru parintii care doresc sa ofere copiilor alternative sanatoase la placintele, covrigii sau produsele fast food consumate in timpul scolii, iata cateva idei:

Sandviciuri pentru scoala
 

  • paine + unt + salata + cascaval/branza/muschi file fara aditivi + rosii/ardei/catraveti
  • paine + pasta de hummus si rosii/ardei/catraveti
  • paine + unt, ou fiert, ardei/castraveti/salata verde
  • paine + unt de arahide sau unt de migdale cu putin gem
  • paine + unt + avocado + branza telemea + rosii + oregano
  • paine + unt + dulceata/miere
  • paine + pasta de ton cu unt si ardei (mixati tonul scurs cu o lingurita de unt si o felie de ardei) + salata
  • paine cu pasta de branza si rosii (branza + marar + morcov razalit fin, o lingurita iaurt sau smantana)
  • wrap din lipie cu carne de pui, rosii, ardei, salata si dressing de iaurt cu condimente

Painea trebuie sa fie una integrala sau intermediara! Evitati painea alba deoarece nu are nicio valoare nutritiva. Evitati produsele de patiserie cumparate din brutarii! Contin grasimi nesanatoase, faina alba si mult zahar.

Incercati sa adaugati putina salata sau frunzulite de spanac/valeriana la orice sandvici sarat.

Gustari pentru scoala in cutie compartimentata 
 

Nu uitati de apa!

Hidratarea este foarte importanta in orice moment al zilei, dar mai ales atunci cand desfasuram activitati intelectuale ce necesita concentrare si claritate mentala. Utilizati o sticla de unica folosinta, una reutilizabila (cumparati una de calitate, fara BPA si BPS sau din otel/inox, sticla rezistenta)

Daca copilul prefera, ii puteti pune un ceai de fructe fara zahar sau apa fructata de casa (amestecati putin suc de portocala/lamaie sau zmeura in apa, pentru a-i da o aroma placuta)
 


Citește și: